onsdag 28 april 2010

jag är publicerbar!


Fick just reda på att min novell 'Snigelsommar' som jag publicerade början på för några månader sen har blivit antagen och skall nu bli publicerad i nästa nummer avEskapix!

Whohoo!

Svårt att veta hur det känns ännu. Min novell kommer att finnas bakom samma hårda pärmar där CJ Håkansson, Robert E. Howard, H.P. Lovecraft och Gunnar Blå huserar. Det som är lite ruggigt är att hittills har jag aldrig blivit refuserad. Jag har i och för sig bara skickat in två saker tidigare, en porrnovell på engelska och så den här. Båda blev publicerade.

Jag har dock en handfull ute i bedömningsprocessen nu, och flera av dom är jag säker på att jag kommer att få nej på, så snart kommer dom nog, refuseringarna.

Jag har ju vanan inne efter alla jobb jag sökt på sistone...

4 kommentarer:

  1. Grattis! Det ska bli intressant att läsa.

    SvaraRadera
  2. haha, det var en illustrativ bild du hittat.
    Stort grattis, ska bli spännande att läsa.

    SvaraRadera
  3. Sundin: Det är min snigelikon, jag gillar att fota sniglar. Dom hinner inte fly som fåglarna.

    SvaraRadera