fredag 14 maj 2010

har inte varit online mycket...

För alla som vet, festfoton kommer snart. Måste bara göra dom snygga först.

Fick min första refusering i veckan, på en engelsk historia jag skickade iväg.

Dear Malin Ryden,
Thank you for sending us "Dreaming the Ice." We have reviewed the
story and decided not to purchase it. The prose is lovely, and the
imagery is marvelous, but there doesn't seem to be a strong narrative
thread holding it all together.
Thanks again for submitting, and we hope these comments have been helpful.


Jag kan inte annat än att hålla med, det finns bara allusioner av ett narrativ, men eftersom dom verkade gilla mitt språk trots att det inte är modersmålet kanske jag borde ta tjuren vid hornen och ge den en tydligare historia.

2 kommentarer:

  1. haha, lycka till med att få dom snygga...

    SvaraRadera
  2. Refuseringar är döden. Fast den där tyckte jag var rätt okej ändå. De hade ansträngt sig lite, ingen mallad skit. Ta det som ett gott tecken.

    SvaraRadera